Friday, November 8, 2013

Vähisabasalat

Mina ja lähimad sõbrannad saame kõik sel aastal 30. Siiamaani olen asjaosalistelt näinud sellele kahte reaktsiooni - esiteks numbri vahetumise paanikat ja teiseks, et sellist sündmust peab suure peoga tähistama. Mina ei paanitse. 30 (ja midagi) kõlab paremini kui 20 ja midagi - oled juba tark, veel ilus ja saad deitida nii 20ste kui 40ste meestega. Okei, see esimene ei kõla isegi teoorias hästi...ütleme siis näiteks 28. Jutu mõte on see, et valikuid on palju. Nagu kunagi vastas mu ema minu mossitamisele "miks mina pean perekonnas kõige pisem olema?" paari sekundiga: "et saaksid igas kõrguses kingi kanda ja igas pikkuses meestega käia!"

Oma sünnipäeval peaks tervet päeva nautima, hoolimata sellest, kui hirmuäratav uus number tundub. Võtta vaba päev ja diivanil lesides kõnesid ja sõnumeid vastu võtta. Ja midagi väga head süüa. Ühel oma sünnipäeval, kui olin veel väga noor, aga juba peaaegu sama ilus, kui praegu, veetsin lõunat just sel viisil - diivanil leboskledes lõunaks vähisabadega salatit süües. Ideaalis saab boyfriend sellise imelihtsa lõunasöögi tegemisega hakkama ja toob selle sulle voodisse...või diivanile. Reaalses maailmas teed seda ikkagi ilmselt ise. Mis sellest, et sünnipäev on sinul ja mitte kodanik boyfriendil.


Kahe vähisabasalati jaoks läheb vaja:
200 g vähisabasid
200 g kirsstomateid
1 punane sibul
tuust basiilikut
balsamicot
soola ja musta pipart

Tee nii: poolita kirsstomatid, rebi basiilikulehed tükkideks ja tee sibulast õhukesed viilud. Sega kõik kokku, lisa salatisse vähisabad ning maitsesta  soola ja pipraga. Serveeri balsamicotäppidega ja lonksa kõrvale sünnipäevashampi.

No comments:

Post a Comment