Sunday, September 13, 2015

Pähklitega puuviljasalat

Rubriigist "meeleheide". Meeskodanik, kellega selgus, et mitte midagi mitte kunagi mitte millestki välja ei tule ja kellega ma ise juba mõnda aega mingit kontakti ei otsi, helistab pooleteise nädala jooksul iga jumala päev. Kõnetormidele mitte mingit vastust saades teadustab sõpradele, et mulle tuleb edasi öelda, et ma mitte kunagi enam talle ei helistaks ega kirjutaks. No selge, hea siis, et seda mõtteski ei olnud. Paar nädalat õndsat vaikust ja arvasin, et see teema sai nüüd lõpetatud. Naiivselt arvasin! Keset ilusat reedeõhtut saan JÄLLE telefonikõne ja sellele mitte vastates paar minutit hiljem sõnumi: "Ära mitte kunagi mulle kirjuta ega helista." Peale "ahsoo" ei oskagi midagi öelda.

"Ärge mulle helistage ega kirjutage" ma päris ei ütle, aga mõnda aega, ehk umbes kuu, olen veidi eemal küll. Varsti saab näha, miks:) Vahepeal keerulisi toiduprojekte ega suuri söögipidusid ette ei võta, lihtsalt kokku loobitavad salatid käravad sellisel perioodil ülihästi. Hommikusöögiks näiteks pähklitega puuviljasalat.


Vaja läheb:
arbuusi
maasikaid
vaarikaid
granaatõunaseemneid
mandlilaaste
pistaatsiapähkleid
goji marju

Käitu nii: tee arbuusist kuubikud, suuremad maasikad tee pooleks või veerandikeks ja sega vaarikatega kokku. Puista peale granaatõunaseemned koos natukese mahlaga ning kõige peale pähklid ja seemned. Söö teleka ees - aja kokkuhoiu huvides saad hommikusöögi ajal ühe või pool või vähemalt katkendi mõnest telesaatest ära vaadata.

No comments:

Post a Comment