Sunday, January 13, 2013

Itaaliapärane pastasalat


Harva saab mu sõbranna Kätlini juures süüa midagi muud peale pitsa või pasta – kui, siis on see kas hommikusöök või veinikõrvane snäkk, muul juhul mitte. Seepärast olin tõsiselt üllatunud, kui ükskord külla minnes avastasin Kätlini koore ja majoneesiga salatit tegemas. What-what-what?!? Hiljem selgus muidugi, et tegemist on pastasalatiga! Siiski mitte traditsioonilises mõttes, vaid itaalia touch’iga. Igatahes virutamist väärt retsept - tõenäoliselt sain selle mälu järgi õigesti kirja, aga samas, igaüks teeb enda järgi väikseid mugandusi nagunii.
Tänksud ja tervitused preili Kätlinile!


4 inimese portsjoniks läheb vaja:
200 g pastat (penned või farfalled on armsad)
100 g juustu
1 punane paprika
1 suur Granny Smith õun
1 suuremat sorti küüslauguküüs
majoneesi
hapukoort või maitsestamata jogurtit
soola-pipart

Tee nii:
keeda kõigepealt pasta, et sel oleks aega jahtuda, kuni teiste ainetega tegeled.
Tükelda juust ja paprika suupärasteks ribadeks. Õun koori ja tee sellest hästi väiksed kuubikud, samamoodi käitu küüslauguga.
Sega kokku kõik salati- ja kastmeained, sega korralikult ja lase enne serveerimist veidi aega külmkapis maitsete sõbrunemiseks chillida.

Serveerimiseks vajad väikest kaussi või taldrikut ning kahvlit. Väike vein sobib ka loomulikult kõrvale! Kätlini juures sobis sel hetkel punane.

Ükskord tehti nende juures minu auks salatit! Suurest õnnest jõin omakorda nende auks topeltkoguse veinikokteile. Jah, mina olengi puuk, kes end külla pressib ning kogu toidu ära sööb ja veini ära joob. Aga selle eest olen ma ilus, tark ja naljakas.

No comments:

Post a Comment