Friday, March 27, 2015

Avokaadoomlett

Vana tõde on see, et kui tahad midagi, mida (veel?) olemas ei ole, siis tee see ise valmis. Nagu üks sõber tundis huvi, kas Facebookis on olemas kommuun nimega "Ma vihkan Keskerakonda" ja leides, et - imelikul kombel - mitte, võttis plaani selle ise teha. Selle kohta, kas ta ka tegudeni jõudis, mul andmed puuduvad.

Kõriauguni sellest, kuidas end taimetoitlaste, veganite, dieedipidajate jne jne kastidesse topitakse ja teisiti toitujatel nägu täis sõimatakse. Söömine on mõnus ja kogu lugu. Seega, kuna ma olen esiõgardi tiitlile korralik kandidaat, aga olen kindel, et täpselt sama arvajaid on veel, siis tegin Facebooki vastava grupi - "Ma olen õgard".
Teen ise headest värsketest asjadest süüa ja jagan teistega ka. Pilte ja retsepte, mitte toitu. Õgardid toitu ei jaga.

See kõik toimus umbes kümne minuti jooksul. Kannatasin diivanil krimiseriaale vaadates eelmise õhtu veinikahjustuse all - jah, seda esineb, kui oled esiteks kastis nimega 31-50 ja teiseks otsustanud paljud veinijooomised trenni või kurgivee vastu vahetada. Mul on varsti ilmselt limonaadist ka pohmell. Reklaamipausi ajal tegin kiiresti hommikusöögi ja kasutasin seda, mis külmkapist kõige esimesena kätte sattus.


Ühe hommikusöögi (kuna see on nii suur, siis ka ilmselt lõunasöögi) jaoks - omletiks:
kaks muna
pool avokaadot
üks väike tomat
värsket basiilikut
soola ja pipart
oliiviõli

Salatiks:
veerand suuremat sorti õunast
kaks suurt maasikat
rukolat
soola ja pipart
oliiviõli
sidrunimahla

Serveerimiseks:
hapukoort
pestot - kuna eelmisest õhtust oli külmkappi jäänud. (Topi basiilik, küüslauk ja seedermänniseemned blenderisse, vala peale oliiviõli ja veidi vett, et liiga õline ei tuleks, maitsesta soolaga ja blenderda segamini. Külmkapis säilita kaane all.)

Käitu nii: kuumuta õli pannil. Tükelda avokaado ja tomat ning viska pannile. Vala sinna peale lahti klopitud munad (liiga vihaselt vahustada pole vaja, kergelt segamini pööramisest piisab täiesti), maitsesta soola ja musta pipraga ning lase kaane all vaiksel tulel küpseda, kuni muna tundub valmis olevat. Puista peale basiilikulehed. Kuni omlett söömistemperatuurini jahtub, tee kiiresti salat. Selleks viiluta õhukeselt õun ja maasikad ning maitsesta soola, musta pipra, oliiviõli ja sidrunimahlaga. Serveerimisel tõsta omleti- ja salatikuhjale peale suur lusikatäis hapukoort ja väiksem pestot. Olen ju õgard?






No comments:

Post a Comment