Monday, May 26, 2014

Väike värske salat Brie juustuga

Sellest, kuidas ma kümme aastat tagasi ei teadnud söögitegemisest mitte midagi, ma juba kirjutasin. Nüüd räägin sellest, kuidas ma hakkasin salateid tegema. Kuus aastat tagasi murdsin koduse õnnetuse tagajärjel keset suurt suve käeluu ja olin sunnitud kuus nädalat küünarnukist sõrmeotsteni kipsis käega ringi chillima. Oma kurvastust ja tegevusetust leevendasin igapäevase turulkäimise ja veinijoomisega. Turult ostsin esiteks igasuguseid marju ning ülejäänud päeva veetsin neid ühe käega puhastades ja sügavkülma pakkides. Mõned jätsin alati tagavaraks ja hakkasin proovima, kuidas nad salatitesse sobivad. Sobisid väga hästi! Eriti, kui sinna turult toodud imelisi salatilehti, maitsetaimi ja muid värskeid asju lisaks panna. Kuna ma peaaegu iga päev turul jalutasin, olin turumuttide seas varsti oma jope. Selle pärast oli eriti hea meel kuulda, et üks neist tegi mu emale allahindlust, kui kuulis, et tegu on "selle kipsis käega tüdruku emaga".


Salati jaoks läheb vaja:
erinevaid salatilehti
karulauku
erinevat sorti ja värvi tomateid
mureleid
Brie juustu
balsamicot
oliiviõli
soola ja pipart

Käitu nii: rebi salatilehed tükkideks, tee tomatitest sektorid ja viiluta juust. Kastmeks purusta mõned murelid ning sega need balsamico ja oliiviõliga. Laota kõik komponendid taldrikule, vala üle kastmega ning maitsesta soola ja pipraga.

No comments:

Post a Comment