Friday, April 24, 2015

Metsmaasikate, -vaarikate ja avokaadoga smuuti

Kõik on ikka näinud filmi nimega Chef, jah? Kes ei ole, ärge seda minu juuresolekul tunnistage või vaadake vahepeal kiiresti ära. Ma arvan, et minu puhul on tegemist raskekujulise sõltuvusega - võib vist nii öelda, kui umbes iga paari kuu tagant filmi uuesti üle vaatan ja jooksuringide ajal kõrvaklappidest soundtracki kuulan? Kusjuures ma tean täpselt, millises kohas filmis milline lugu käib, nii et tegelikult jooksmise ajal neelud käivad. Igatahes, Facebookis kruiisides (okei, tegelikult ma jälitan oma sõpru ja panen kirja, kes mida laigib) avastasin, et keegi on samalaadse asja siin ka ellu viinud. Nagu tellitult sain kohe pärast seda leidu ühel sünnipäevapeol tuttavaks tütarlapsega, kes projektiga lähedalt seotud on ja seega teema osas valgustada oskas: "Chef oligi motivatsiooniks! Hetkel ehitame kööki bussi sisse..veidi veel ja siis hakkame kärutama:) Erapeod, aga ka väliüritused, folgid jne:) Kui üritused bronnitud, siis paneme kalendri vms ka üles Facebooki:)" Kõlab paljulubavalt, eks!

Üldiselt ma väliüritusi ehk rahvapidusid ei salli, aga kuna üks tuttav on suur fänn, õige oleks isegi öelda sõltlane, siis olen temaga mõned korrad ikka kaasa lohisenud. Tegelikult jagad juba esimese korraga ära, mis on mis ja kuidas käituda. Toidu koha pealt pole mõtet isegi naaksuda, igaüks teab isegi, kuidas friikad papptaldrikul välja näevad. Senini on lahenduseks olnud friikate asemel veini tarbida ja pärast koju sööma minna, aga tegelikult oleks tõesti äge, et kui juba pead rahvapidu kannatama, siis vähemalt saaks seal korralikku sööki. Muide, kõigi nende vaimustuskilgete juures pole mul õrna aimugi, mida need foodtrucki inimesed süüa hakkavad andma. Aga mis iganes on parem kui sakilised friikad. Okei, vegan-pläustid ka. Kuna oma toidu ja joogiga rahvapidudele ei lasta, siis veini on mõistlik lapsevankris või koera kandekotis sisse smugeldada - neid ei otsi keegi läbi.Oma toitu tavaliselt lihtsalt ei viitsi kaasa tassida.

See, et suure näljaga võiks muru, puukoort või sakilisi friikaid kühveldada, on minu meelest absoluutselt vale! Täpselt vastupidi - mida kauem nälgid, seda paremat sööki hiljem tahaks. Eile oli mul näljapäev. Täna hommikul tegin väikse jooksuringi ja terve selle aja mõtlesin ainult hommikusöögist! Kui arvad, et oled juba kõikvõimalikud hommikusöögid läbi teinud ja -söönud, siis tee metsmaasikate, -vaarikate ja avokaadoga smuutit. Ja põhjuseks ei olnud eilse päeva nälg - see lihtsalt on õnnest segaseks ajav smuuti!


Vaja läheb:
peotäit metsmaasikaid ja teist -vaarikaid (minu toreda ema korjatud)
poolt avokaadot
ühte banaani
poolt kooritud pirni
mandlipiima

Käitud, nagu smuuti puhul ikka - koostisosad blenderisse ja valmis jook klaasi.

No comments:

Post a Comment