Thursday, October 9, 2014

Viigimarjad ja kitsejuust

Sügis on väga romantiline. Kui just vihma ei saja ja tuul minema pühkida ei taha. Sügisel abielluda on minu meelest ka väga romantiline. Minu tavaline jooksu- või jalutuskäigurada viib kodust Russalkani ja tagasi ning kuna teadupärast on just vene rahvusest abiellujatel kombeks sinna koguneda, siis näen ilusaid ja õnnelikke inimesi päris tihti. Viimati Russalkast mööda jalutades märkasin seal samuti imeilusa tortkleidis pruudi ümber kogunenud rõõmsat seltskonda. Kus meeskodanikust peaosaline oli? Tegi põõsa taga suitsu. Rõve? Ei ole rõve. Oma halbu harjumusi avalikult keset suurt sündmust demonstreerida oleks rõve. Kui teine pool seda tolereerib, isegi kui see on ainult tema silma alt väljas olevatel hetkedel, siis pole see kellegi teise asi kritiseerida. Igal paaril omad reeglid. Cheers to the newlyweds!

Kellel nii vedanud ei ole, teeb üksi romantikat. Viigimarjad juustu, mee ja pistaatsiapähklitega veini seltsis sobivad minu meelest selleks väga hästi.


Vaja läheb:
viigimarju
kitsejuustu - supermarketitest ma pole seda õiget leidnud, seega läksin Juustukuningate poodi. Kõndisin sisse ja ütlesin, et palun mulle viigimarjade-sõber-juust ja pärast mitme erineva degusteerimist valisin ühe välja. Kui samasugust tahate, siis küsige seda, mida ostis see tütarlaps, kellel olid sooja ilmaga naljakad suure karvase äärega kindad.
mett
pistaatsiapähkleid - igal pool müüdavad soolased sobivad hästi, minu meelest väike soolakus sobib siia maitsekombosse, aga kui tundub, et ei isuta, siis ilma soolata pistaatsiapähkleid saab turult või maitseainepoodidest.

Käitu nii:
tee viigimarjad sektoriteks ja rebi juust tükkideks. Laota taldrikule, vala peale mesi, puista üle tükeldatud pistaatsiapähklitega ja serveeri  veiniga. Üksi või kahekesi. Kahekesi on parem.

P.S. Suitsetamine kahjustab tervist.


No comments:

Post a Comment