Tuesday, September 30, 2014

Vaarika-mustikasmuuti

Ilmselt pole keegi mu puudumist märganud, aga niisama info jagamise mõttes ütlen, et pole mitu kuud kirjutanud. Mitte, et ma söömise või söögitegemise maha oleks jätnud. Esiteks ei austa mu lugupeetud sõbrad mind külaskäikudega eriti tihti, seega pole kellelegi süüa teha. Teiseks käin ma igal nädalal vanaema-vanaisa juures külas, kus kõht korralikult täis söödetakse ja ülejäänu kaasa pakitakse. Nii et ma elan põhiliselt vanaema toidu peal. Kaalust ka näha, muide. Ja kolmandaks on mu fotokas katki, nii et viimase aja gurmeeõhtusöögid on nii ehk naa jäädvustamata jäänud. Luban kõigi nende probleemidega tegeleda! Alustades hommikusest trennist ja sellele järgnevast vaarika-mustikasmuutist.


Kahe smuuti jaoks läheb vaja:
suur peotäis vaarikaid
väiksem peotäis mustikaid
1 banaan
natuke õunamahla (vanaema käest saadud, mitte poe oma)
mandlipiima

Tee nii:
loobi kõik komponendid blenderisse, umbes minut blenderdamist ja smuuti valmis. Vala klaasidesse ja puista peale veel mõned marjad. Kuna mu enda blender andis otsad ja kasutan praegu sõbrannalt laenuks saadud väikest plastmassist eksemplari, siis pole blenderi küürimine ka väga tüütu. Cheers!

No comments:

Post a Comment