Friday, April 25, 2014

Kartuli-sparglisalat

Mu ema rääkis hiljuti toitumispäevikust ja küsis, mida ma sellest arvan. Tegin esiteks häälekalt maha - tüütu toksimine ja nagunii adekvaatseid tulemusi ei anna - aga siis hakkasin ise põhjalikumalt uurima ning pidin järjekordselt oma sõnu sööma, nagu ikka. Kõigi päeva jooksul söödud ja joodud ainete grammipealt sisestamine on tõesti tüütu, aga programmis saadaval olev "määra kogus pildilt" abivahend lihtsustab seda oluliselt. Väga informatiivne oli ka - näiteks sain teada, et oma vanuse, pikkuse ja füüsilise aktiivsuse juures olen peaaegu grammipealt ideaalkaalus, kuigi ise pean end pigem jämedaks. Tõsiselt rabatud olin sellest, et enda arvates toitun suhteliselt normaalselt ja tervislikult, aga toitumispäeviku tulemuste järgi väga valesti! Näiteks ei saanud ma ühelgi päeval soovituslikku kaloraaži täis, tarbisin süsivesikuid ohtlikult vähe ja rasvu liiga palju! Kas see tähendab, et pean oliiviõli, avokaadod ja pähklid maha jätma?!

Võtsin kogu saadud info teadmiseks, aga pärast kolmandat päeva jätsin hoopis toitumispäeviku maha ja toitun edaspidi ilmselt samamoodi edasi - isule, hooajale ja poest saadaolevale vastavalt. Aprillikuus beebikartuli-sparglisalatit süüa kõlab minu jaoks ideaalilähedaselt :)


Vaja läheb:
beebikartuleid
minispargleid
vutimune
rukolat
tilli
väike võikuubik
oliiviõli
sinepit
sidrunimahla
soola ja pipart

Käitu nii: keeda beebikartuleid 5 minutit ja seejärel prae või sees koos spargliga veel mõned minutid. Samal ajal keeda vutimunad - pakendil on kirjas 2-3 minutit, mina keetsin veidi alla kahe ja tundus, et palju sai, seega arvan, et minutist piisab. Kastmeks sega kokku oliiviõli, sinep ja sidrunimahl. Laota kõik komponendid taldrikule, sega juurde rukola ja till. Vala salat üle kastmega ning maitsesta soola ja pipraga.

Reklaami ega kommentaaride eet mulle ei maksta, samuti ei tasu minu personaalset arvamust üleüldise tõe pähe võtta, igaühe toitumine ja trennihuvi on ilmselgelt tema enda asi. Aga toitumispäevikuga soovitav tutvuda - selle leiab siit: http://tap.nutridata.ee/

No comments:

Post a Comment