Monday, April 21, 2014

Väike värske salat

Ma olen viimasel ajal oma meessõpradega väga palju rääkinud teemal "miks mehed petavad ja miks naised petavad". Selle üle arutledes on kulunud tohutult tunde, veini ja emotsioone, mõned järeldused, aga mitte ühtegi vastust. Nii et aitab sellest teemast, igaühe suhe on tegelikult tema enda asi ja igaüks teab ise, kuidas oma elu korraldada. Kuigi nii iseenda kogemused kui ümberringi toimuv tahab järjekindlalt vastupidist tõestada, olen ma tegelikult ikkagi Bambi ja usun, et kõik mehed ei ole litsid ja joodikud. Ma pole enda oma lihtsalt veel üles leidnud :)

Samamoodi ei ole kõigi meeste jaoks taimetoit välistatud. Katsetasin pühapäeval ühe sõbra peal.


Kahe väikse värske salati jaoks läheb vaja:
1 väike suvikõrvits
peotäis kirsstomateid
teine peotäis maasikaid
100 g fetajuustu
tuust rukolat
mõned basiilikulehed
röstitud mandlilaaste
oliiviõli
balsamicot
sidrunimahla
soola ja pipart

Tegemiseks pole ei annet ega teadust vaja:
tee suvikõrvitsast juurviljakoorijaga ribad, tükelda tomatid, maasikad ja juust, sega kokku rukola ja basiilikuga, maitsesta oliiviõli, balsamico, sidrunimahla, soola ja pipraga ning puista peale mandlilaastud Voilà!
Salati juurde sobib külm roosa vein nagu Karu Kati kaissu :)

No comments:

Post a Comment