Saturday, October 5, 2013

Medianoche

Ma olen väga vastuvõtlik kõikvõimalikele sõltuvustele. Siinkohal ei mõtle ma alkoholi- või narkootikumisõltuvust, vaid vaimustust ja sõltuvusse jäämist asjadest, tegevustest või inimestest. Vaimustun millestki silmapilkselt ja see muutub omamoodi kinnisideeks - mõtlen sellest 24/7, googeldan, kogun infot, räägin sellest kõigile sõpradele, ühesõnaga tegelen jätkusuutlikult oma vaimustuse objektiga. Sama kehtib kahjuks inimeste puhul - mõne uue kodanikuga tuttavaks saades ja temas midagi erilist nähes haarab mind silmapilkselt eufooria, tahaks temaga pidevalt suhelda ja temaga koos olla. Samas mitte midagi sarnast vastu saades ei taba mind tagaajamiskirg, vaid käitun nagu laps - kui mänguasi on ära peidetud või selgub, et ta on katki, kaotan huvi ja unustan ära. Muude asjade puhul õnneks nii ei ole. Tants on mu armastus olnud alati, aga viimasel ajal olen enda jaoks avastanud salsa! Selles on kindlasti väga oluline roll mu salsatreenerist sõbranna agitatsioonil. Püsivus viib lõpuks sihile ja minu salsatrenni. Olen tõsiselt vaimustuses ja soovitan kõigile - väga sensuaalne, seksikas ja lõbus tants!

Salsa on pärit Kuubalt. Sealne söök oon siin suhteliselt tundmatu - ma ei ole seda ise kunagi teinud, ei mäleta, et mõne sõbra juures oleks pakutud ega tea ka ühtegi kohalikku Kuuba restorani. Kuubalaste toitumusharjumused on põnevad, head ja lihtsad - riis, oad, looma- ja sealiha ning loomulikult mereannid ja puuviljad. Kõikvõimalikud võileivad on Kuubal väga levinud toit. Medianoche (hispaania keeles "kesköö") on sännu, mida Havana ööklubides kesköö paiku võib saada. See sisaldab küpsetatud sealiha, sinki, šveitsi juustu, sinepit ja marineeritud kurki ning serveeritakse ohtralt muna sisaldava spetsiaalse kollase saia vahel. Pärast salsaõhtut või klubiööd iga tantsulõvi lemmikamps. Sest tantsulõvid dieeti ei pea.


Nelja väsinud, õnneliku ja näljas tantsulõvi toitmiseks läheb vaja:
1 suur gruusia sai (sest Kuubale iseloomulikku kollast saia siin kätte saada ei ole võimalik, seega improviseerime)
200 g grillitud veisefileed (sest ahjus küpsetatud sealiha ei ole tantsulõvide lemmik)
4 viilu sinki (mõni õhukeselt viilutatud hispaaniapärane sink on ideaalne)
4 viilu augulist šveitsi juustu
tuust rooma salatit
2 marineeritud või soolakurki
supilusikatäis sinepit
oliiviõli

Käitumisjuhendit ilmselt pole vaja - igaüks teab, kuidas võileiba teha. Öösiti ollakse sel alal eriti loomingulised. Soovitan saia enne sännu kokkuladumist oliiviõliga piserdatult kergelt grillida - krõbe sännu kärab öösel eriti hästi. Topi kõik koostisosad saia vahele ja lõika see suure noaga ettevaatlikult neljaks. Samal ajal käsuta ülejäänud tantsulõvid mojitosid tegema!

No comments:

Post a Comment