Sunday, October 13, 2013

Hommikusöögi burrito

Kodanik Legendaarne Pidutseja on tagasi. Täiesti ootamatult ja ette hoiatamata. Ma ei tea, kui kauaks ta jääda kavatseb, aga ta väga meeldib mulle! Olin unustanud, kui äge võib olla hommikuni klubides tantsida (jah, mitmuses, sest vähemalt 2 erinevat tuleb öö jooksul läbi joosta) ja sinna vahele erinevaid shotte degusteerida.

Mille ma veel unustanud olin - tantsuklubides kohtab igasuguseid karaktereid, kes tavaliselt ainult ära rääkimise ja hoovi tõmbamise eesmärgil kontakti otsivad. Vana hea romantika on kadunud ja sebimiskunsti ei valda enam keegi, need on asendunud lihtsalt "kas sinu või minu poole?" fraasiga. Hiljuti ründas mind üks meesterahvas, kes alguses tundus päris tore (või arvas seda mu joobeaste), nii et andsin talle oma telefoninumbri. Kuna olin tegelikult just koju minemas, pakkus tüüp, et viib mu taksoga koju. Tasuta kojusõit? Miks mitte! Minu maja juures peatudes ütles kodanik "free ride home", et ta tahaks üles tulla. Enam ei küsita isegi "kas sinu või minu poole?" vaid kärutatakse lihtsalt kohale - vot see on hardcore! Suutsin pärast naerupahvakut "ei" välja pigistada ja lipsasin tuppa. Telefonis jälle üks seltsimees "Ära vasta" juures. Ja hommikul on hiiglasliku hommiku-, või tegelikult pooleldi juba lõunasöögi ajal, millest sõbrannadele rääkida.


Hommikusöögi burrito jaoks läheb vaja
1 tortilla
mõned viilud chorizot
2 muna
väike lärakas piima
väike tuust peterselli
soola ja pipart
praadimiseks õli

Serveerimiseks guacamolet ja tomati-rohelise sibula salsat.

Käitu nii:
tee chorizost köögikääridega ribad ja prae need pannil õlis krõbedaks. Vala piimaga lahti klopitud munad chorizoribadele peale, sega kiiresti läbi ja lõpuks lisa petersell. Keera segu tortilla sisse ja küpseta mõned minutih ahjus grillrežiimil, kuni pealispind pruuniks ja crunchiks muutub. Serveeri guacamole ja tomatisalsaga.

Ja muide, "legendaarne pidutseja" ei tähenda non-stop rokkimist ja enda igal reedel nokauti tõmbamist. Lihtsalt selgituseks.

No comments:

Post a Comment