Wednesday, February 13, 2013

Veinisnäkk ehk peedisalat mozzarellaga

Ühel laupäeval tahtsime sõbranna Kaidiga spasse minna, aga selgus, et keegi ei vii meid kohale - kes on trennis, kes reisil, kes suusatab jne. Otsustasime minu juures aega parajaks teha, kuni tekib mõni pakkumine või tuleb uus idee laupäevase programmi osas.

Kaidi tuleb kohale, istub diivanile ja hakkab seletama: "Kõndisin kaubanduskeskuses ja mõtlesin, mida sulle tuua ja et tooks veini, aga...siis me hakkame seda ju jooma..."
Mina: "Ja mis siis on?"
Kaidi: "Tegelikult kell on viis ka juba..."

Veini juurde käib teadupärast alati mõni snäkk, seekord oli selleks väike salat peedi ja mozzarellaga.


Vaja läheb:
erinevatest sortidest ja värvidest salatilehtede kombo
2 väikest punast sibulat
2 väikest keedetud peeti
200 g mozzarellat
2  küüslauguküünt
balsamicot
oliiviõli
oreganot
soola-pipart

Tee nii:
kõigepealt rösti ahjus sibula- ja peedisektorid. Samal ajal laota salatilehed taldrikule ning sega balsamicost, oreganost ja küüslaugust väikeses kausis marinaad kokku. Valmis sibulasektorid laota salatilehtedele, peedid pane hetkeks marinaadi ja sega kergelt läbi. Laota peedid ja mozzarella salatikuhjale, maitsesta sutsu oliiviõli ja soola-pipraga. Cheers!


Olime just salatikesega ühele poole saanud, kui saabus Kaspar.
Mina: "Kas sa süüa tahad?"
Kaspar: "Jaa!"
Mina: "Aga me tegime sellist kahtlast snäkki...tšikikat...PEEDIGA! Oled kindel, et tahad?"
Kaspar: "Muidugi!"
Mina ja Kaidi koos: "Ahh?!?"
Nii et mitte ainult tšikkidele! Vastutasuks tõi Kaspar meile kommi.


No comments:

Post a Comment